KNHB Vorst Protcol

16-11-2018
Beste spelers,

Vanuit de KNHB hebben wij een mail mogen ontvangen om U in te lichten over de weersvoorspellingen aankomend weekend mbt vorst.
Het kan gaan gebeuren dat er een aantal clubs doen besluiten om de wedstrijden te staken ivm een niet bespeelbaar veld.

Wij proberen iedereen zo spoedig mogelijk in te lichten. Dat gaan wij doen via de coach - mail - Facebook en website.
Op de website staat op de startpagina, nu al actief, een overzichtje waar u kunt zien welke wedstrijden zijn afgelast.

De Jongste Jeugd haalt alleen in op verzoek van BEIDE coaches en in overleg met het wedstrijdsecretariaat.

Alle andere afgelaste wedstrijden worden door de wedstrijdsecretaris opnieuw ingepland op de reguliere inhaaldatum 1 december. Indien een andere inhaaldatum gewenst is, dan graag overleggen met de wedstrijdsecretaris.heid gaat voor alles.

Wij hopen, KNHB en alle clubs ook, dat we dit niet hoeven te passen maar veilig

Groet

Ward Zwiers