Sponsorloop

11-9-2019

Beste Leden,

Woensdagavond 11 September aanstaande zal i.p.v. training een sponsorloop zijn t.b.v. aanleg kunstgrasveld.

Starttijd: 18:30 tot 20:00 uur.

De trainingen komen deze avond te vervallen voor alle jeugdteams m.u.v. Meisjes B deze kunnen aansluitend trainen.

Wat is het idee van deze loop.

Alle leden kunnen zich aanmelden voor deze loop. Van jong tot oud maar ook ouders die deze leuke sportieve uitdaging aan willen gaan.

Voor de jongste jeugd zullen we een kleiner rondje uitzetten en voor de ouder jeugd, vanaf de D leeftijd, is de ronde groter.

Jongste jeugd 150-200 meter en oudste jeugd een +/- 400 meter rondje.

Belangstellenden kunnen de loper sponsoren per ronde of een totaal bedrag donatie.

Met deze sportieve uitdaging proberen we een leuk bedrag binnen te halen waarmee we een stap dichter bij een kunstgrasveld komen.

Vanavond tijdens de 1e training van dit nieuwe seizoen zullen de inschrijfformulieren worden uitgedeeld door de trainer.

Verder zullen de dames van de activiteitencommissie ook weer aanwezig zijn om voor koek en sopie klaar te staan.

Indien het weer wat minder wordt hebben we voor de supporters een tent geregeld.

Met sportieve groet,

Het bestuur van HC-Losser