Trimhockey

23-5-2019

Wat is trimhockey?

Trimhockey is een leuke vorm van hockey voor mensen die geen of weinig hockeyervaring hebben en die toch op een ontspannen manier de hockeysport willen bedrijven. Eén keer in de week komen de trimhockeyers op een vaste avond bij elkaar en train je samen op techniek, tactiek en conditie.

Het is met name bestemd voor volwassenen vanaf 30 jaar die vaak al één of meerdere gezinsleden hebben die actief zijn in de sport. Deze mensen vinden het vaak leuk om de beg...inselen van het hockey te leren en zo meer betrokken te raken bij het spel van hun gezinsleden.

Er worden indien u wilt ook wedstrijden gespeeld, maar dit is niet verplicht. U mag zelf bij uw club bepalen of u alleen een trainende trimmer wilt zijn, of dat u ook wedstrijden wilt spelen.

Wedstrijden bij HC-Losser zullen met de omliggende verenigingen gezamenlijk gespeeld worden in een kleine toernooi vorm. Waarbij de de 3e helft zeker niet wordt vergeten. Elk organiserende club zorgt vooraf en nadien voor een versnapering.

Trimhockey kent aangepaste spelregels om zo de sport voor een ieder toegankelijk te houden.

Bent u ook aangestoken met het hockeyvirus en vind u het ook leuk om met hockey kennis te maken, neem dan contact op met de club via [email protected]