Slotdag 16 Juni

29-5-2019

SLOTDAG!

Hoi!

De zomer komt eraan en de voorjaarscompetitie zit er bijna op! En wat hebben alle teams het fantastisch goed gedaan, hier mogen we met z'n allen super trots op zijn!

Tijd dus voor een feestje! πŸŽΆπŸ°πŸΊπŸŽ‰

Voor je het weet gaan we weer allemaal op vakantie, dus voordat het zover is nodigen wij jullie graag uit voor de jaarlijkse gezellige slotdag op onze eigen hockeyclub! Lekker een partijtje hockeyen met en tegen elkaar, bijpraten, springen op springkussens en natuurlijk lekker eten en drinken ter afsluiting!

We verzorgen dit jaar, in goed overleg met sportclub Overdinkel, ook heerlijke zomerse Koek & Zopie op het veld  (tegen kleine vergoeding).

Wanneer:zondag 16 juni (op vaderdag, dus dan hoeven die ook lekker een keer niet te koken!)

Tijd:                14.00 tot 16.15 uur hockeyen en springen

16.30 BBQ en Pannenkoeken

Clinics:           14:00-15:00 Jongste jeugd

15:15-16:15 Oudste jeugd

Locatie: HCL velden en kantine sportclub

Kosten:  5,00 jeugd tot 10 jaar

10,00 jeugd vanaf 10 jaar en volwassenen

Aanmelden kan vanaf nu, door te mailen naar [email protected].

Graag de naam, leeftijd en hockeyt wel/niet tijdens de slotdag doorgeven.

Geld mag van te voren worden overgemaakt op bankrekeningnummer van HCL of tijdens de training worden afgegeven!

We hopen met heel veel leden én ouders op 16 juni de zomer met een mooi feestje af te kunnen trappen!

Sportieve groet,

De feestcommissie

Willen jullie deze mail beantwoorden en hieronder aangeven waaraan jullie meedoen?

Naam Kind:................................................. met / zonder .....(aantal) ouders

Neemt deel aan:

O Hockey en BBQ