Sponsorloper en verkoper van HC-Losser

17-9-2019

Sponsorloop 11-09-2019

Met een hele regenachtige middag hebben we gelukkig een mooie loopavond gehad.

Onder goede en grote belangstelling hebben de kinderen meer dan hun best gedaan om geld bij elkaar te lopen deze avond! Waarvoor dank.

Er komen nog steeds bedragen binnen maar met een mooie tussenstand van +/- €3000,- kunnen en willen we nu ook de actieprijs gaan uitreiken aan de beste verkoper/ loper.

Met stip op nr. 1 staat een meisje uit D1 bovenaan.

Met een mooie bijdrage van bijna € 430,- heeft Lois-Linn Reuvers een top bedrag opgehaald.

Lois-Linn wij willen je namens alle leden ontzettend bedanken voor je inzet. De prijs zullen wij zo snel mogelijk doen toe komen.

Maar ook alle overige leden van groot tot klein willen wij bedanken voor elk rondje, voor elke bijdrage die ze geleverd hebben. Ook hun mogen we niet vergeten. Dus ook jullie ontzettend bedankt!!

En dan willen wij ook alle aanwezigen bedanken voor hun komst. Want wat hebben de kids het goed gedaan deze avond. Zonder de steun van ouders, opa's en oma's en overige belangstellende was het niet zo ver gekomen. Dus ook jullie zijn we een dan verschuldigd.

het Bestuur en activiteitencommissie