REMINDER: opzeggen lidmaatschap voor 1 mei (maar bij ons blijven hebben we liever).

17-4-2023

Beste leden,

Achter de schermen zijn wij al begonnen met het seizoen 2023-2024. Dit betekent ook dat wij de KNHB door moeten geven wie komend seizoen speelt bij HCL. Natuurlijk blijf jij ook lekker bij ons hockeyen. Wil je toch opzeggen, dan doe je dit als volgt:

Op onze website (www.hockeyclublosser.nl) kies je voor Lidmaatschap, daar kies je voor Opzeggingsformulier. Hier lees je hoe je je lidmaatschap moet opzeggen. Onderaan de pagina vind je de link naar het opzeggingsformulier.

Let wel: opzeggen moet je doen voor 1 mei a.s. Zeg je na 1 mei op, dan wordt je lidmaatschap automatisch verlengd voor 1 seizoen met volledige contributieverplichtingen. Dit geldt niet als je na de zomervakantie (nog) niet bent ingedeeld in een team (dan is er geen contributieverplichting).

Sportieve groet,

Marcel Benneker

Bestuur HCL

PS: we zoeken nog vrijwilligers om te helpen tijdens de Koningsspelen.

Reageer op het nieuws