🏑 **Belangrijke Data voor Hockeyclub Losser! 📅**

22-11-2023
🏑 **Belangrijke Data voor Hockeyclub Losser! 📅**

Beste hockeyfamilie,

Het einde van het veldseizoen nadert snel, en wat een geweldig seizoen was het! Onze laatste veldtraining van 2023 staat gepland op **29 november**. Laten we samen nog een keer knallen op het veld voordat we de sticks even rust gunnen.

Maar maak je geen zorgen, want we hebben alvast wat data om naar uit te kijken in het nieuwe jaar! Op **maandag 26 februari 2024** starten de buitentrainingen weer. We kunnen niet wachten om de frisse lucht weer te voelen en samen met jullie te werken aan onze hockeyvaardigheden.

En nog beter nieuws: de competitie gaat van start op **2 maart 2024**! Zorg dat je klaar bent om de strijd aan te gaan en onze clubkleuren met trots te vertegenwoordigen.

Laten we samen het hockeysucces voortzetten en de passie voor de sport blijven delen. Tot op het veld, team!

🏑🔵⚪️ #HockeyClubLosser #SamenSterk #VeldseizoenAfsluiting #Buitentrainingen #Competitiestart