Oproep voor bardiensten

26-2-2024
Beste ouders van Hockeyclub Losser,

We hebben een dringende oproep voor u! Onze speelweekenden komen eraan en we hebben nog enkele bardiensten die ingevuld moeten worden. Als trotse ouders van spelers bij onze club, weten we dat jullie betrokkenheid en ondersteuning van onschatbare waarde zijn voor het succes van onze gemeenschap.

Daarom doen we een beroep op u om ons te helpen deze bardiensten te vullen. Het draaien van een bardienst is niet alleen een geweldige manier om bij te dragen aan de club, maar het biedt ook een kans om betrokken te raken bij de levendige gemeenschap die onze club zo bijzonder maakt.

Aanmelden voor een bardienst is eenvoudig. U kunt dit doen via de app van uw kind. Het kost slechts een paar uur van uw tijd, maar het maakt een wereld van verschil voor de club en voor alle spelers die genieten van de sfeer en gezelligheid die de bardiensten met zich meebrengen.

Laten we samenwerken om ervoor te zorgen dat onze speelweekenden soepel verlopen en dat al onze spelers en supporters een geweldige tijd hebben. Meld u alstublieft aan voor een bardienst en help ons om Hockeyclub Losser tot een nog groter succes te maken!

Met sportieve groet,

Namens het bestuur van Hockeyclub Losser