Vakantie!

11-6-2024
Beste leden,

Het hockeyseizoen 2023-2024 is ten einde gekomen, en wat een fantastisch seizoen was het! Met trots kunnen we melden dat we dit seizoen hebben mogen afsluiten met een kampioensteam: ons eigen MO14-2! Namens alle leden willen we het team van harte feliciteren met deze geweldige prestatie.

Deze week zullen de reguliere trainingen nog plaatsvinden met de oude teams. Vanaf volgende week starten we met de trainingen in de nieuwe teamindelingen. Deze trainingen duren twee weken, tot en met 26 juni. De laatste training van dit seizoen zal dus op 26 juni zijn.

Na een welverdiende zomerpauze, beginnen de trainingen weer op maandag 2 september. De competitie zal vervolgens starten op 7 of 14 september 2024, afhankelijk van de poule-indeling.

We kijken uit naar een nieuw seizoen vol sportieve uitdagingen en successen.

Met sportieve groet,

De trainers